דף הבית » אופטימיזציית תוכן לקידום אורגני
לתוכן שלכם מגיע הרבה יותר, מגיע לו להיות מדורג בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, ובשירות זה נשמח לתרום לכם את חלקנו בדבר.
מִלָּה בְּמִלָּה מתמחה בשירותי תוכן לאתרים המבוססים על ראיונות טלפוניים אישיים. מצאנו את הנוסחה המדויקת בין אנשי תוכן מיומנים ומקצועיים לבין ידע טכני ב-SEO שעמו אנחנו שולחים ללקוחותינו כתבות עם אופטימיזציה מוכנה מראש, כולל תגיות מטא, הפניות לקישורים פנימיים והנחיות להיררכיית כותרות.
לקוחות המעוניינים במעבר אופטימיזציה על האתר הקיים, יכולים לקבל מאתנו שירות הכולל:
– מעבר על התוכן הקיים, שכתוב ושינוי לשיפור הטקסט הקיים ויצירת ערך מוסף
– מעבר על אופטימיזציית האונסייט של התוכן לרבות שילוב מילת המפתח, שילוב ווריאציות למילת המפתח, הגדרת כותרות נכונה ועוד.
הנדבך החשוב ביותר שגורם לתוכן שלנו להתקדם הוא המקוריות והערך לגולש.
כולם כותבים אותו הדבר, ועורכי תוכן מעתיקים ומשכתבים אחד מהשני – איך אפשר להיות מקוריים בעולם כל כך רווי בכותבים ובאתרים מקודמים? פשוט מאוד – תוכן שמבוסס על ראיון אישי עם הלקוח/ה.
את התכנים שלנו אנחנו יוצרים אך ורק על בסיס ראיון עם הלקוחות, מה שמאפשר לנו לקבל תשובות מקוריות, תשובות מהימנות ושמביאות ערך אמיתי. בדיוק כמו שתמצאו הבדל משמעותי בין ייעוץ עם ד"ר גוגל לבין ייעוץ עם רופא אמיתי שיביא תשובה מבוססת.
אנחנו מקפידים על תוכן ארוך, חלוקה נכונה לכותרות ולפסקאות, חלוקה לסעיפים, יצירת תוכן קוהרנטי שבונה את התשובה לגולש באופן מסודר.
בשילוב אופטימיזציה – השמיים הם הגבול.
אפשר להרחיב תכנים עד אינסוף, ליצור תוכן של 2,000 מילה, 3,000 ואפילו 5,000 מילים; השאלה האמיתית שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם ענינו על כוונת המשתמש?
הרי בסופו של דבר, אם התוכן שלנו לא עונה על הצורך של הגולשים, הרי שדינו לבסוף להשתרך מאחור בתוצאות החיפוש.
תוכן על עגילי גולדפילד? בואו נדבר עם הגולשים שלנו על איכות הגולדפילד ואם הם מעוררים אלרגיה או לא, אם הם משחירים באמבטיה.
תוכן על מסלול הכשרה? האם אנחנו מציינים את נושאי הלימוד שבהם המסלול עוסק? האם ציינו מה צפוי בקורס? תוך כמה זמן מקבלים הכשרה בכל נושא? מה צפוי למסיימים? מה מקבלים לצד ההכשרה?
ככל שנענה באופן מדויק יותר על צרכי הגולשים, וגם על נושאים שיכולים להוסיף להם ערך מבלי שהם חשבו לשאול – כך נהפוך את התוכן שלנו לאופטימלי יותר עבור מנועי החיפוש.
בסופו של יום, מנועי החיפוש מכריזים שוב ושוב שהתוכן לא צריך להיות מותאם אליהם, הוא צריך לענות על מה שהגולשים רוצים לדעת. הוא מוכרח להיות אנושי וכתוב היטב.
אנחנו מסכימים, ועדיין… בואו נאמר שמנועי החיפוש עדיין מחפשים כמה רמזים שיאפשרו להבין במדויק מהי מילת המפתח אותה אנחנו רוצים להביא אחר כבוד אל העמוד הראשון.
אנו מקפידים על כתיבה איכותית, כתיבה שלא 'מתעקמת' לצורכי שילוב ניסוחים משונים ותמוהים – הכתיבה היא טבעית ומשלבת את מילת המפתח בצירוף ווריאציות שונות.
האם התוכן שלכם קולע למה שתיארנו? צריך קצת שיפורים? בשביל זה אנחנו כאן ונשמח לקחת את המושכות ולתת לעמוד שלכם את הבוסט שהוא זקוק לו.
צרו קשר
© כל הזכויות שמורות למִלָּה בְּמִלָּה, אין להעתיק או לשכפל את תוכן האתר ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר | הצהרת נגישות