דף הבית » כתיבת כתבות יח"צ
כתבת יחסי ציבור; בואו נתעכב על זה רגע – זה נשמע מפוצץ, זה נשמע נוצץ, אך האם די בכך שנעלה כתבה שתרים לעסק שלנו ותחמיא לו כדי שנשים לקוחות חדשים? אתם וודאי מנחשים את התשובה.
הסוד בכתבת יח"צ לא טמון רק בפרסום באתר חדשות מוביל כזה או אחר (אם כי ברור שזה חלק בלתי נפרד), כי אם בסיפור שלנו – יש לנו סיפור טוב? יש לנו את זה!
אבל רגע.. מה זה בעצם סיפור טוב? מי מכתיר או מקטלג סיפור כמוצלח או לא-מוצלח?
על כך יהיו דעות לכאן ולשם, ונחלוק אתכם את הסוד שלנו לכתבת יחסי ציבור שנוגעת בקוראים: אותנטיות.
נרים לעצמנו יותר מדי? הקוראים לא פראיירים, הם מבינים ויודעים טוב מאוד שהם נמצאים בכתבה פרסומית. או לכל הפחות יחשדו. לא נרים לעצמנו בכלל? לשם מה כל המאמץ, הזמן וההשקעה הכספית?
כמו בהרבה דברים בחיים, גם כאן הנוסחה טמונה באיזון, במקום טוב באמצע.
במילה הכתובה אנחנו מזמינים אתכם למסע משותף בו נפיק עבורכם כתבה שתדגיש את החוזקות, תיגע בנקודות הנכונות של הקורא/ת, תבנה אתכם כאוטוריטה אותנטית וכנה, ותסלול את הדרך אל עבר לקוחות חדשים ומתעניינים.
הגולשים שלנו לא מעוניינים לשמוע כמה אנחנו הכי מוצלחים וטובים; הסטטיסטיקות מראות שגולשים מעניקים מספר שניות של חסד לכל אתר, ובמהלכן הם מחליטים אם להישאר או לקרוא, או שמא לנטוש ולעבור אל התוכן הבא.
המטרה שלנו בכתיבת כתבת יחסי ציבור היא לספק ערך. לענות על סוגיה מסוימת, רצוי כואבת.
גם אם גולשים יזהו שמדובר בתוכן ממומן, אך הוא בכל זאת יענה על דבר מה שנוגע לליבם, למשל 'איך צולחים את שלב הטעימות הראשון של התינוק?' או 'איך משווים נכון בין תמהיל המשכנתאות?', הרי שהם עדיין ימשיכו לקרוא. הועלנו והבאנו תוכן מקצועי? הם גם יוקירו את המאמץ ויגבשו אמון במותג שלנו.
זוכרים שאמרנו אותנטיות? הדרך לשם נסללת בין היתר באמצעות ראיון טלפוני שלנו אתכם (או עם הלקוחות שלכם).
קודם לכן נערוך שיחת היכרות, לדעת מי אתם, במה אתם עוסקים, מה מניע אתכם מדי בוקר לעשות את מה שאתם עושים, הדרך שבה התחלתם, או בקיצור – באנו להכיר.
באותה השיחה גם נעלה הצעות לנושאים שבהם נעסוק, נכיר את הכאב של הלקוחות שלכם, את הסוגיות שעליהן אתם נותנים מענה, המתחרים שלכם, האופן שבו אתם מביאים את הייחודיות שלכם.
מצאנו את הנושא המיוחל? מדהים! ניגש למלאכת עריכת השאלון ונקבע מועד לראיון טלפוני.
כשבוע ימי עסקים וכתבת היח"צ תהיה מוכנה ותישלח אליכם לאישור.
אז ככה יש אצלנו מספר אפשרויות, וזה גם מתקשר לשירותים הנוספים שאנחנו מציעים.
את הכתבה תוכלו לערוך אצלנו ולפרסם באחד מתוך מגוון אתרי החדשות והמקומונים שמאפשרים לרכוש שטחי פרסום בתשלום חד-פעמי. מדובר בפרסום שלרוב מיועד עבור קידום אורגני ליצירת שיח ברשת אודות האתר והוצאת קישור חיצוני.
אנחנו ממליצים שאם כבר לפרסם כתבה שכזאת, אז לייצר אחת איכותית שתדבר את שפת העסק ותתן לו את מלוא הבמה.
את הכתבה תוכלו לפרסם באתרי נישה שמיועדים לפרסום בטאבולה ואאוטבריין. במילה הכתובה אנחנו מציעים מגוון אתרי נישה העונים לשם קבוצת 'זמן'.
ניתן גם לערוך דרכנו קמפיינים לפרסום תוכן ממומן.
ואת הכתבה תוכלו גם לפרסם באתרים הגדולים והמובילים עם עבודת יח"צ שלמה ומקיפה. כאן מדובר באתרים הגדולים, במעטפת שיכולה לכלול פרסום באתרי חדשות, בעיתונות ואפילו אייטמים בתוכניות בוקר.
אין דבר כזה לערוך ראיון טלפוני מבלי שנערוך שיחה מקדימה.
יתרה מזאת, זה אפילו השלב הקריטי ביותר: הוא זה שיאפשר לנו לחשוב על הנושא ועל השאלות.
נכין שורה של שאלות מנחות שילוו אותנו לאורך השיחה.
חשוב לציין שזה שיש לנו שאלון מוכן מראש לא אומר שניצמד אליו. ייתכן מאוד שלאורך השיחה יעלו שאלות נוספות, השיחה תיגע בנושאים נוספים ותגלוש למחוזות חדשים. המטרה שלנו כאן היא לתת לזה לזרום.
לקוחות שמעוניינים לקבל את השאלון לפני השיחה, יקבלו אותו בשמחה רבה.
אבל חשוב לנו שנקפיד רק על כלל אחד: תנו לשיחה ללכת בקצב שלה, תענו לנו כמו שהייתם עונים לחבר הכי טוב שלכם בשיחה על הבר.
אותנטיות היא שם המשחק.
כתיבת כתבת יח"צ רהוטה, מנוסחת היטב, שמספרת את הסיפור שלכם, מאזנת ובו-זמנית מעניקה לגולשים ערך מוסף.
את הכתבה ניתן לשלוח לסבב תיקונים אחד, ובמידה ומדובר בתיקונים נקודתיים, אפשר גם לערוך שיחה טלפונית ולתקן באופן מידי.
את הכתבה אנחנו מספקים בתוך 7 ימי עסקים.
חשוב לציין שבהתאם למורכבות הכתבה, ייתכן וניתן צפי מעט ארוך יותר, אך לרוב אנו עומדים ביעד ושולחים את הכתבה בטווח שציינו.
בהחלט, היא מעומדת ומותאמת לקריאה נוחה ועניינית עבור הגולשים.
כותרות מסודרות שמבהירות במה עוסקת כל פסקה, היררכיית כותרות ובמידה שמקודם ביטוי מסוים בכתבה, נחזור עליו מספר פעמים ונשלב לו ווריאציות לצורך קידום יעיל במנועי החיפוש.
לא, כל שירותי התוכן שלנו מבוססים על ראיונות טלפוניים וכתיבה שנובעת מתשובות הלקוח/ה.
צרו קשר
© כל הזכויות שמורות למִלָּה בְּמִלָּה, אין להעתיק או לשכפל את תוכן האתר ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר | הצהרת נגישות