דף הבית » כתיבת כתבות חודשית לאתרים
סוכנויות דיגיטל, חברות קידום אתרים ובעלי ובעלות אתרי אינטרנט; רוצים לטפח את האתר שלכם עם תוכן איכותי? טוב שנפגשנו. בשביל זה אנחנו כאן.
מִלָּה בְּמִלָּה מתמחה בשירותי תוכן לאינטרנט ומספקת תכני פרימיום איכותיים מבוססי ראיונות אישיים.
אתר שמעוניין להתברג טוב בגוגל ויתרה מזאת: להישאר עליון בתוצאות החיפוש, מוכרח לטפח את עצמו, להוכיח שהוא 'חי ובועט' ולהתעדכן עם תכנים מפעם לפעם לאורך החודש.
האתגר העיקרי הוא ספאם: איך יוצרים תוכן איכותי ולא נגררים לחטא הנפוץ בעולמות ה-SEO – יצירת תוכן חסר ערך ונטול כל מטרה. גוגל לאחרונה נלחמים בכך וכל שכן בתכני בינה מלאכותית.
נבקש להכיר את בעלי / בעלת האתר, נלמד ונכיר את העסק, ונערוך שורת נושאים כתוכנית עבודה חודשית.
כל התכנים יתבססו על ראיונות אישיים ליצירת תוכן איכותי שמדבר את שפת העסק.
אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהתכנים שמקדמים את מילות המפתח החשובות והבולטות ביותר כבר יש.
ההמלצה שלנו היא לתת את הבמה לסוגיות 'קטנות' אך שמביעות באמת ובתמים את צרכי הלקוחות, המצוקות שלהם והמידע שהם מחפשים אחריו.
במסגרת שיחת ההיכרות שלנו עם הלקוח/ה, מטרתנו היא להבין את קהל היעד, לשמוע על היבטים שמטרידים אותו. יועצת הורים למשל תבקש לקדם את המילה 'ייעוץ הורים לילדים', ולצד זאת מומלץ גם לקדם מילים קטנות כמו 'הילד מסרב לפנות את השולחן'. יש לזה חיפושים? לא בטוח, פופולרי? אולי.. אבל מי שימצא יקבל מענה אמיתי עם תוכן שענה על צורך ממשי בפתרון.
שירותי הפרימיום של מִלָּה בְּמִלָּה מבוססים על שיחה ראשונית בה נבנה תוכנית עבודה ארוכת טווח על פני מספר חודשים. לאחריה נערוך שיחה מדי תחילת חודש.
מטרת השיחה היא לערוך ראיון טלפוני שיקיף מספר נושאים, לרוב מדובר ב-4 כתבות עבור העלאת תוכן שבועית לאורך החודש.
אנחנו יוזמים את השיחה החודשית, והכל מתקתק כמו שעון.
האתר מקבל תכנים איכותיים, הגולשים נחשפים לתוכן מצוין, והאתר ממשיך לצבור מיקומים וזוכה לאמון הולך וגובר מצד מנועי החיפוש.
לא, לא תמצאו אצלנו משפטים משונים כמו 'אז איך מוצאים עורך דין משפחה מחיר מומלץ'. אפילו כשכתבנו את זה זזנו בכיסא באי-נחת.
התכנים שלנו עוברים אופטימיזציה מלאה ונשלחים עם הנחיות און-סייט עבור ההעלאה לאתר הלקוח/ה.
התוכן כולל את מילת המפתח תוך חזרה מעודנת מספר פעמים, הוא משלב ווריאציות נוספות למילת המפתח והכי חשוב – הוא נכתב באופן טבעי.
מטרתנו היא לדבר לבני אדם, לא למנועי החיפוש (אם כי לא ניתן להתעלם מהם ומצורכיהם).
התכנים משלבים קישורים פנימיים לתוך אתר הלקוח, קישורים חיצוניים (אופציונלי) כדי להקנות למאמר ערך מוסף ומעומדים היטב עם היררכיית כותרות, פסקאות, סעיפים ולעתים טבלאות במידת הצורך.
קודם כל להכיר אתכם, מי אתם? מה אתם עושים? ספרו לנו על העסק שלכם, על הלקוחות שלכם, הלקוחות שאתם רוצים שיגיעו אליכם, היום-יום בעבודה.
אל תחסכו בפרטים, והאמינו לנו: הפרטים הקטנים משנים בענק.
אנחנו אוהבים להסתכל 6 חודשים קדימה ושולחים לאישור רשימת נושאים המתפרשת על פני חצי שנה.
כמובן שלא כל נושא שאנחנו מציעים מוכרח להיכתב, ואם אתם מוצאים נושאים מיותרים או לחילופין נושאים שקיוויתם שיופיעו ולא רשומים – תציפו, נשדרג ונמקד את הרשימה עד שתהיה לנו תוכנית עבודה.
בכל תחילת חודש חדש נקבע ראיון טלפוני שבמסגרתו נבקש לדבר על 4 נושאים מתוך הרשימה.
אנחנו נכין שאלון עבור כל נושא, ואם תרצו נשלח לכם את השאלון לפני השיחה.
אנחנו מתעקשים שבשיחה עצמה תתנו לעצמכם להיות אתם. אל תנסו להכין תשובות מסודרות מדי מראש. תחשבו כאילו אתם מספרים על העבודה לחבר טוב.
בכוונה אנחנו קובעים את השיחה לתחילת החודש, ומיד ניגש אל מלאכת הכתיבה.
המטרה שלנו היא שיהיו לכם תכנים איכותיים להעלות לאורך כל החודש.
לרוב בתוך 7 ימי עסקים. זה תלוי באורך התוכן, ואם נצפה שיהיו עיכובים או צורך בזמן נוסף, נתריע מראש.
עם זאת תמיד נקפיד שיהיו לכם תכנים להעלות מדי שבוע.
זה אפשרי, זה לא נכלל בחבילת כתיבת הכתבות, אך אפשר לספק את השירות בתוספת תשלום.
לא, כל שירותי התוכן שלנו לאתרים נכתב על-ידי כותבים וכותבות מקצועיים.
בכוונה אנחנו מתבססים על ראיון טלפוני; המטרה שלנו היא לייצר תוכן ייחודי ואיכותי.
צרו קשר
© כל הזכויות שמורות למִלָּה בְּמִלָּה, אין להעתיק או לשכפל את תוכן האתר ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר | הצהרת נגישות